Reklamation 

Vi beklager, hvis du har haft en dårlig oplevelse med et af vores produkter.

Vi har som mål altid at sælge produkter, der giver kunden en god smags- og kvalitetsoplevelse, Derfor vil vi meget gerne høre fra dig, hvis du mod forventning ikke er tilfreds med ét af vores produkter.

 

Nedenfor kan du se hvilke informationer, vi gerne vil modtage fra dig således, at vi kan behandle din reklamation hurtigst muligt.

 

Indsend via e-mail eller pr. brev

 

Du kan indsende din reklamation enten via e-mail eller pr. brev - og det er vigtigt, at du sender os oplysning om lot-kode, da vi ellers ikke kan spore problemet. Bemærk venligst også at du skal gemme kagen indtil, du har været i kontakt med os, da vi muligvis ønsker den til nærmere undersøgelse.

 

E-mailadressen er:

QSB@DANCAKE.DK
Emne: Reklamation

 

Postadressen er:

Dan Cake A/S
Hjortsvangen 15
7323 Give
Danmark
Att.: Reklamation/Kvalitetsafd.

 

Ved indsendelse af en reklamation bedes du angive følgende:

 

  • Navn:
  • Adresse:
  • Postnr. + By:
  • E-mail:
  • Produktnavn + variant:
  • Lot-kode: * (se nedenfor)
  • Mindst holdbar til: * (se nedenfor)
  • Vedhæft gerne billede:
  • Fejlbeskrivelse/reklamationbeskrivelse:

 

OBS: Ved aftalt indsendelse af produktet vil portoen blive refunderet.

 

*Eksempler på MHT mærkning og lotnr.:

 

Mindst holdbar til: 

 

 

 

Lot-kode:

 

 

 

 

 

 

Dan Cake A/S - Hjortsvangen 15 - DK-7323 Give - CVR nr.: 75206119 - Tel: +45 75731844 - Fax: +45 75735596 - Reklamation - Mail: info@dancake.dk