Reklamation 

Dan Cake A/S har som mål altid at sælge produkter, der giver kunder en god oplevelse, når de anvender dem. Derfor gør Dan Cake altid sit ypperste for at levere produkter af den bedste kvalitet.

 

Skulle du mod forventning alligevel ikke være tilfreds med et af vores produkter, kan du sende os en reklamation. Du kan nedenfor se hvilke informationer, vi gerne vil modtage fra dig således, at vi kan behandle din reklamation hurtigst muligt.

 

Du kan indsende din reklamation enten via e-mail eller pr. brev - og det er vigtigt, at du sender os oplysning om lot-kode, da vi ellers ikke kan spore problemet. Bemærk venligst også at du skal gemme kagen indtil, du har været i kontakt med os, da vi muligvis ønsker den til nærmere undersøgelse.

 

E-mailadressen er:

QSB@DANCAKE.DK
Emne: Reklamation

 

Postadressen er:

Dan Cake A/S
Hjortsvangen 15
7323 Give
Danmark
Att.: Reklamation/Kvalitetsafd.

 

Ved indsendelse af en reklamation bedes du angive følgende:

 

 

OBS: Ved aftalt indsendelse af produktet vil portoen blive refunderet.

 

*Eksempler på MHT mærkning og lotnr.:

 

Mindst holdbar til: 

 

 

 

Lot-kode:

 

 

 

 

 

 

Dan Cake A/S - Hjortsvangen 15 - DK-7323 Give - CVR nr.: 75206119 - Tel: +45 75731844 - Fax: +45 75735596 - Reklamation - Mail: info@dancake.dk